Friday 24 June 2011

This is me


assalamualaikum !! hai.. lame x update belog aku nih *tipu sangat* HAHA, exceli ni entri kedua sempena belog baru dicipta ini. kuikuikui. ok sebenarnya aku nak memperkenalkan sape aku kat korang !! HAHA. lawak giler. macam x kenal kan. tapi rase semua da kenal especially yang da kenal *ok fine, da start mengarot* this is me.


*pinjam ebook adik aku ni sbb nak upload dlm fb :P*


ni aku yang no.2 lak. tengok betul2, tang mana? tang pipi. waaaa ;'( . i'm getting chubby !! sob sob sob !! tu lah kau, sape suh makan banyak ? kang da chubby. nak tahu korang ? ari tuh kan aku timbang, paling sikit la 69.5 kg, sekarang da naik sampai 74 kg, aiyokkk.. pitamzz.. berape tu eh naik dalam sehari *ambik kalkulator nak kire jap* sekarang ni tengah berdiet sbb nak kurus !! sunggh sengoti nih. tapi tu lah, makan sape la nak tolok. org yg sakit jer tolak makan *aishh melalut bab makan lak..*
ni lak aku no 3. baju still same sbb hari yang same jgk snap gambar nih. so, ni snap *muke chubby*. bute la kalau sape x tengok tang pipi tu. isi makin lebar.. haiyaa.. manyak sedih taw ..hukhukhuk. so sekarang ni ntah la. exceli nak kempiskan perut jer. badan pon skali.. benci benci benci benci .HAHA, benci benci pun still makan taw. alas perut *katanya* okeyh dear, got to gow now !! next time for 3rd entry :) *muaahhh




p/s : tulah kan, kalau x banyak makan, xla chubby macam ni. HAHA *menyerlah sangat kaler kan !!

No comments: