Friday 24 June 2011

Alyah - Kisah Hati

holaaa !! ni entry ke 3 aku. xtaw nak buat ape sebenarnye. main post jer la. tgk tajuk kat atas tu. wink2. KISAH HATI- ALYAH..1st time dengar memang bese2 jer. 2nd time dengar mula la naik kusyuk. HAHA, ntah pape.. Erm, best la lagu die. jiewang sangat !! dengar banyak kali pun x boring !! SERIUS :)




Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu menyempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini

Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

ni aku sediakan skali lirik. xtahu la takot korang layan belog aku ni, nak nyanyi skali kan !! xmoe nyanyi pon takpe, dengar jer. touching giler !! kuikuikui . same dengan lagu aku buat dekat belog aku nim !! xtahu la muzik saame ker x bile korang dengar. Arasso :)

No comments: